HTML

fog ez látszani?

ez az a blog...

ahol lerakom a magyar demokrácia katedrálisának alapkövét. Jóllehet, egyáltalán nem vagyok az a világ folyásába beavatkozós fajta. De ezt történetesen megígértem a gyerekeimnek. Bizony, néha ilyen apróságokon múlnak a dolgok...

Creative Commons liszensz

Creative Commons Licenc

Friss topikok

  • Porta Logica: Alább amellett fogok érvelni, hogy az "igazság megismerése" és az "igazság megteremtése" kifejezés... (2014.04.11. 14:51) Az igazság igéje
  • Wi: @Porta Logica: Dear Mr Porta Logica, ez idézet a műből vagy szabad improvizáció a témára? (2014.03.07. 17:05) Hezitálni és hezitálni hagyni

Kategóriák

A könnyű út...

2014.02.11. 20:52 Wi

Köszönetnyilvánítás

new-harmony-1936.jpg

Szeretném köszönetem kifejezni Paul Kleenek, aki mindenben kitartóan és önzetlenül segített. Úgy érzem, mintha számos estét töltöttünk volna együtt. Meghökkentett, hogy néha mennyivel erőteljesebben tudja kifejezni mondanivalómat képeivel, mint én magam szavakkal. Művei segítettek tovább, ha elbizonytalanodtam, van-e egyáltalán értelme megpróbálni szólni.

Köszönöm Paul.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://katedralisepitok.blog.hu/api/trackback/id/tr865810074
süti beállítások módosítása