HTML

fog ez látszani?

ez az a blog...

ahol lerakom a magyar demokrácia katedrálisának alapkövét. Jóllehet, egyáltalán nem vagyok az a világ folyásába beavatkozós fajta. De ezt történetesen megígértem a gyerekeimnek. Bizony, néha ilyen apróságokon múlnak a dolgok...

Creative Commons liszensz

Creative Commons Licenc

Friss topikok

  • Porta Logica: Alább amellett fogok érvelni, hogy az "igazság megismerése" és az "igazság megteremtése" kifejezés... (2014.04.11. 14:51) Az igazság igéje
  • Wi: @Porta Logica: Dear Mr Porta Logica, ez idézet a műből vagy szabad improvizáció a témára? (2014.03.07. 17:05) Hezitálni és hezitálni hagyni

Kategóriák

A könnyű út...

2014.03.07. 13:07 Wi

Óvakodj a törpétől

fairy-tale-of-the-dwarf-1925_1_1394193603.jpg_1412x1740

Írtam már korábban is, hogy ez a katedrálisépítés nem olyan gondolat, melyben a média támogatására számíthatunk. Hogy ez mennyire így van, azt nem fogod tudni jól elképzelni, kedves Olvasó, ha nem mesélem el az egyik ezzel kapcsolatos friss élményem.

Fölösleges lenne névtelenségbe burkolni, egy Rádió Q nevű állomásról van szó. A Fiala, az más - hallottam gyakran ismerőseim körében. A barátnőm is szereti hallgatni a reggeli műsort, ami Kelj fel Jancsi címen fut. Én pedig egy idő után gyanakodva azt kezdtem kérdezgetni, angyalom, nem tűnik föl neked, hogy ez a Jancsi valahogy csak nem akar fölkelni?

Most, hogy végzem ezt a kísérletet, gondoltam, ha a Fiala állítólag más, nézzünk meg közelebbről. Első lépésként elküldtem az Írást, úgyis mint hőlégballont. Akik nem ismerik a műsort, nem tudhatják, hogy a műsorvezető saját hasonlatával szólva minden reggel az árbockosárba mászik, hogy onnan tudósítson. Ehhez képest a hőlégballon egy kicsit magasabbról kínál rálátást a minket körülölelő világra. Hogy erre nem érkezett válasz, lehet, hogy teljesen rendben. Ki tudja, hány őrült küld még rajtam kívül hány micsodát. Most, hogy elindult a Katedrálisépítők, felvetődött a kérdés, hogy vajon hirdethetnek-e igét e helyen a katedrálisépítők. Betelefonálós műsor, betelefonáltam, föltettem a kérdést, megkérdezte, mi egy mondatban a lényege, mondtam nem olyan egyszerű, mondta meg kéne nézni, és letette. Azok kedvéért, akik nem ismerik a műsort: ez a telefonlecsapkodás a brand része, úgyhogy ez is rendben van. Újabb e-mail dörö pont fialajanoskukacra: ha nem is egy mondatban, de néhány lépésben, örömmel, sőt köszönettel, ez meg ez lenne az első. Nem gondoltam, hogy erre csak úgy válasz érkezik. Akkor szépen nyugodtan, újabb telefon, hogy akkor most hol tartunk? Olvassa valaki azt a postafiókot? Igen. Esetleg más, sokáig tart? Nem. Kagylólecsapás. Annyit se mondott, le style, c'est l'homme.

Miért van nekem mindig igazam? szakadt ki gyakran a sóhaj egykori szeretett főnökömből, szakad ki most belőlem is.

A műsor címe ugyanis helyesen NE kelj fel, Jancsi! Csak föl ne kelj, Jancsi! Inkább mesélek neked annyit, hogy a füled is belefájdul. Veled jajgatok, hogy jaj, istenem, miért van ez velünk? Időnként elkiáltom magam, hogy egyszer minden más lesz! Akkor picit fölülnél. De nem, maradj csak. Inkább jajgassunk tovább! Vessük hanyatt magunkat, hörögjünk a felháborodástól. Nézd, mit meg nem teszek érted! Naponta 21 ezer véres rongy keletkezik országunkban és 32 gumicsont. Én egész éjszaka dolgozom, hogy reggel a három legvéresebb rongy, a legszebb gumicsont várjon a reggelinél. Hogy a Rogán Antal meg a Louis Vuitton táskája! Van-e, mi ennél fontosabb? Naponta 20.997 véres ronggyal és 31 gumicsonttal nő csak a lemaradásunk. Mindjárt utolérjük magunkat. Én nem lankadok. Csal föl ne kelj, Jancsikám!

Nézd, ide jár velünk beszélgetni a Navracsics Tibi, a Gyurcsány Feri, a Lázár Jani, a Mesterházi Ati. Mit gondolsz, ezek miért jönnek? Talán nincs jobb dolguk? Talán érdekli őket, hogy mit fogok kérdezni tőlük? Talán ez valami cowboy szerelem ötösben? Ugyan már!

Tudják, hogy ez milyen fontos. A szelepek finom nyitogatása. Hogy föl ne gyűljön valahol a gőz. Megtanulták Aczél Gyuri bácsitól, aki nagyon nagy volt ebben.

Fontos megbizatás, professzionális kivitelezés.

Akit anya szült, csalódni fog - összegezte mai napját a műsorvezető. A számból vette ki a szót.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://katedralisepitok.blog.hu/api/trackback/id/tr365848484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása